Podatke rešili uspešno ...

Kot po nekaj hitrih testih playback-a lahko vidim, ste podatke rešili uspešno, kar me zelo veseli. Strokovnosti tu gotovo ni kaj oporekati, le tako naprej. Vse izgleda v redu. Le disk sem moral v satelitskem sprejemniku pravilno mount-ati (mounting point:  /media/hdd). Se priporočam, če bo kaj takega spet potrebno.

LP  Walter Jeklin

Zahvala ... ordinacija Maribor

Dne 16. 06. 2017 je v naši ordinaciji v Mariboru prišlo do grde okvare trdega diska na glavnem računalniku. Podatki so bili le delno shranjeni zaradi druge tehnične okvare, kar je pomenilo, da so vsi podatki v tekočem letu 2017 bili izgubljeni!

Sledilo je hitro iskanje strokovne pomoči na našem koncu, nakar je več lokalnih strokovnjakov tako kot SRC Infonet, ki skrbi za naše programe pritrdilo temu, da omenjene podatke lahko nazaj priskrbi le podjetje ANNI (Kotar reševanje podatkov) v Trzinu.

Kljub začetni skepsi smo trdi disk nujno peljali v Trzin zaradi poskusa popravila.

Sprejel nas je gospod Dejan Zvonar, ki je obljubil, da bo najprej pogledal trdi disk, nakar nam bo sporočil če se podatki dajo rešiti.

Isti dan popoldan smo bili z njegove strani seznanjeni, da obstaja možnost rešitve podatkov, nakar smo se dogovorili, da začnejo z delom.

V dveh delovnih dneh smo že bili obveščeni, da zahtevane podatke lahko nalagamo na svoj računalnik.

Izražamo zahvalo gospodu Dejanu Zvonarju in podjetju ANNI na izjemno korektnem in profesionalnem ravnanju v zvezi z našo neljubo zadevo!

 

Mag. sci. Vladimir Poštenjak dr. med.

Je to sploh mogoče ...

Reševanje podatkov. Je to sploh mogoče, me sprašujejo tisti, s katerimi delim svojo zgodbo.

Sem učiteljica, pri svojem delu, uporabljam računalnik vsak dan. Na računalniškem disku imam shranjenih veliko službenih kot tudi zasebnih podatkov in fotografij.Na žalost sem bila premalo skrbna in nisem poskrbela za dodatno shranjevanje podatkov. Ko je prišlo do okvare diska, so v servisu obupali, saj je bil disk fizično poškodovan.Vsi podatki so bili naenkrat izgubljeni. Kot zadnjo možnost so me napotili na podjetje Anni d.o.o., Reševanje podatkov iz Trzina. Skeptična, a polna upanja sem stopila v stik z njimi. Izgubljeni podatki so zajemali moje celotno delo in življenje minulih dvajsetih let, zato sem se odločila, da poizkusim še to možnost.

Na moje veliko presenečenje in veselje, so v podjetju že v slabem tednu rešili popolnoma vse moje dokumente, za kar sem izjemno hvaležna.

Andreja Š., Velenje

In šment … sredi predavanja je disk odpovedal

S prenosnikom sem hodila po svetu  še takrat, ko mnogi niti stacionarnega računalnika niso uporabljali. Nisem sicer informatik, sem pa navdušenka za dobro računalniško opremo, in nekako po tradiciji kupujem dobre računalnike in pri  - preverjeni firmi (ne Mimovrste ali po pošti…). Taki, ki me tudi malo »spremlja« in sem in tja kdaj tudi servisira, če kakšnih novosti na SW in HW ne znam ravno takojci uporabljati.

No in se seveda kdaj zgodi tudi kakšna težava, nepojasnjeno delovanje in podobno…. Svojega prenosnika sem seveda opremila s kar najboljšim diskovjem (konfiguracija je taka z dvojnim »W«), kar naj bi bilo »heavy duty«. Tako sem na novem lenovu w540 naknadno vgradila tudi dodaten disk, saj dvd skorajda nisem uporabljala. 100% sem se zanašala na kvaliteto vgrajene komponente in prenesla vse delovne datoteke na ta disk, programje pa je ostalo na osnovnem disku.

No občasno tudi shranjujem na kakšen zunanji disk, ampak res ne vsak teden J.

Zadnja dva meseca sem bila intenzivno vpeta v projekt, ki mi ni dal »dihati«, zjutraj od doma, zvečer pa domov, vmes pa predavanja, vaje in podobno. Ni bilo časa za kakšen backup. In šment … .sredi predavanja je disk odpovedal, (tisti novi, kvaliteten in seveda poln mojih projektov, vaj, in dokumentov)….
Šit šit…. Seveda, sem takoj pozvonila pri svojem dobavitelju… Marand seveda.

Diagnoza: »Crknil je disk, kar je zelo čudno, saj je še v garanciji (3letni!), ti diski so načeloma dobri, prinesite računalnik….« Stres, živci, pot pod noge, računalnik je naslednje jutro pri serviserju. Telefonski pogovor čez nekaj ur ni bil nič kaj spodbuden… Ja, veste, gospa, se ne odziva, tudi na drugem računalniku ne, res je disk umrl…. Ok, kako naprej? »Nabavili bomo identičen disk in zamenjali ploščico, mogoče bomo tako prišli do podatkov«, so rekli.  Potrpežljivo sem počakala dva dni (no vmes sem imela spet »delo na terenu«, zato nisem imela časa biti na trnih).

V petek pa žalostna novica, da kljub zamenjavi ploščice do podatkov ni mogoče priti. Za nameček kljub garanciji in izgubljenim podatkom nadomestnega diska ne morem dobiti, ker so tega »odprli«. Fino. Kaj storiti: »ja veste, mogoče bi se obrnili na tisto nemško firmo, ki hrani kopije vseh obstoječih diskov, pa vam morda lahko rešijo podatke, ampak to fulll stane….« so mi pojasnili in me pustili  s pokvarjenim diskom in vprašaji so se vrteli okoli moje glave. Kdo pa rešuje podatke pri nas? Ja Kotar, ampak Kotarja tako ni več! Pa tudi oni ne bi mogli narediti ničesar več od tega, kar smo že naredili mi« So me potolažili.

Moram priznati, da je na tem disku shranjena vsa moja zgodovina zadnjih 12 let, projekti, poročila, ideje, dokumenti…. No nekaj backupov nazaj sicer imam, ampak res zadnja dva meseca pa se je nabralo veliko zanimivega in neshranjenega!!! Prijatelj Andrej je predlagal, da gremo v Avstrijo, tam da so zastopniki Western Digitala in ni vrag, da ne bi znali najti rešitve….

No, moje zadnje upanje je vendar firma Kotar (zdaj Anni d.o.o.). Pri Kotarju so že v preteklosti reševali nemogoče reči tudi na pisalnih strojih in kasneje na pametnih tiskalnikih…. To je bilo vedno ugledno ime med biromehaniki.

Moj žalosten glas je menda malo pomagal, da se je g. Uroš odločil, da bo takoj preveril, a bo šlo ali ne. Še na poti v petkovo popoldne me je poklical, da me potolaži: »Da vam polepšam vikend, vam sporočam, da bomo podatke lahko rešili. Verjetno že v ponedeljek«.

Evo, danes je ponedeljek in vesela odhajam po rešene podatke.

Disk je sicer odpisan, garancija ne pomaga…. Ampak podatke imam. Na prenosnem disku zaenkrat.

Kaj naj rečem. Kdor zna, pa zna!

Hvala Anni d.o.o. (Kotar reševanje podatkov), Hvala g. Uroš.

Biro M, d.o.o.
Marta Turk

Izjemno profesionalni odnos

Spoštovani!

Zahvaljujem se vam za povrnitev podatkov in izjemno profesionalni odnos. Storitev ste opravili 3x hitreje kot bi to naredili v Avstriji in za 30% cene, kot je bila ponudba iz Avstrije.

Matej Fišer

Hitrost in odzivnost pri reševanju podatkov

Zahvaljujem se vam za hitrost in odzivnost pri reševanju podatkov. Vsi so me strašili, da je strošek takšen, da moraš prodati pol kmetije, da ti rešijo podatke.
Ni sicer brezplačno, vendar cena je razumna in po mojem mnenju sprejemljiva.

Janez Završnik
Biro Center d.o.o.

Rad bi se zahvalil in pohvalil ...

Zahvala

Rad bi se zahvalil in pohvalil hitro urejeno reševanje podatkov precej zapletenega primera (poln, podrt RAID 0 zaradi okvare enega diska), prav tako pa tudi zaradi nadaljnih komplikacij iz moje strani, ki ste jih rešili brez kakršnihkoli težav in brez kakršnegakoli kompliciranja.

Nasploh izredno profesionalen in prijazen odnos osebja. Hitra korespondenca, pa tudi prilagajanje strokovnega/tehničnega jezika znanju sogovornika (kar je dandanes že redkost).

Dejan, ki je reševal moj primer je uspel dobiti nazaj popolnoma vse kar je bilo treba.

Hvala za rešenih 2TB podatkov, veliko od njih praktično nenadomestljivih, ter še za nekaj dodatnih uporabnih informacij okoli shranjevanja podatkov.

Simon Penšek

Zvečer sem že koristil podatke ...

Spoštovani!

Včeraj sem dvignil disk. Zvečer že koristil rešeno shranjene podatke. Hvala na vaši profesionalnosti in hitrost. Z velikim zadovoljstvom vas bom priporočil vsem katerim se zgodi to kar meni.

Še enkrat iskrena hvala in veliko poslovnih uspehov še naprej.

Gregorič Nedeljko

Poplave v Ljubljani

Lanske poplave v Ljubljani so nepričakovano zalile tudi družinsko digitalno skladovnico datotek, podatkov in kar je bilo najhuje - slik.
Vse skupaj je bilo sicer lično zapakirano v kovinsko škatlico s štirimi 1TB diski v RAID5 diskovnem polju (http://eshop.macsales.com/shop/hard-drives/RAID/Desktop/).

Kot se je izkazalo po iztočenih litrih umazane vode iz kot je izgledalo suhega ohišja, pa temu ni bilo ravno tako, voda je našla pot tudi v notranjost diskov. Druga ovira je bil RAID5, ki ni bil hardwareski, temveč softwareski, kar je posledično še bolj zakompliciralo obnovitev podatkov.

Vendar za Dejana in njegovo ekipo ni bilo ovir in so uspešno rešili vse podatke. Med drugim tudi ene par takih, za katere sem bil prepričan, da sem jih že izgubil (hitri prsti na brisanju koša za smeti).

Vsa zahvala gre ekipi »KOTAR reševanje podatkov« iz podjetja ANNI d.o.o. za uspešno rešitev naših datotek in družinskih slik.

Saša Sraka

 

 

Že drugič ...

Spoštovani,
 
že drugič ste dokazali da obvladate svoje delo. Hvala za rešitev zagonskega diska s podatki. Računalnik se zažene brez problema in zahtevani CAM program tudi tako, da kapo dol!
 
Hvala, 
lep pozdrav.
 
Nikolaj Onič s.p.
CNC Univerzal

Aktualno

08/05/2014 Saso
"Ko se disk pokvari", objava prispevka na Kanal-u A o reševanju podatkov, ki ga izvajamo v našem...

Pohvale

05/09/2017 amatej
Kot po nekaj hitrih testih playback-a lahko vidim, ste podatke rešili uspešno, kar me zelo veseli....
10/07/2017 amatej
Dne 16. 06. 2017 je v naši ordinaciji v Mariboru prišlo do grde okvare trdega diska na glavnem...
08/07/2016 Saso
Reševanje podatkov. Je to sploh mogoče, me sprašujejo tisti, s katerimi delim svojo zgodbo. Sem...

Tagi