Prispevki

... sem neizmerno hvaležna.

Spoštovani,

dne 25. marca 2014, sem v večernih urah poklicala na vašo dežurno tel. številko in povedala, da imam težave z diskom svojega računalnika. Zanimalo me je, na kakšen način lahko pridem do svojih podatkov, ki jih imam na disku in kako hitro. Želela bi izpostaviti prijaznost Vašega gospoda v dežurni službi, ki mi je pojasnil možnosti, ki lahko pripeljejo do ugodne rešitve in v tistem trenutku nekoliko omilil moj strah in zaskrbljenost. Ker sem imela naslednji dan službeno pot na dolenjsko, sva se že prejšnji večer dogovorila, da mu bom disk predala v zgodnjih jutranjih urah. V času do 10. 00 ure, ko sva bila dogovorjena, da ga pokličem, sem z njegove strani dobila informacijo, da se bodo lahko rešili podatki in kolikšni bodo stroški te Vaše usluge. V večernih urah, ta isti dan, sem prevzela disk s podatki. Za čestitat.

Za neizmerno prijaznost, pripravljenost  in možnostjo pri iskanju čim hitrejše rešitve, sem neizmerno hvaležna.

Vsekakor sem bila presenečana nad ceno Vaše opravljene storitve (zdela se mi je zelo visoka), ker nisem imela predstave, koliko lahko kaj takega stane.

Še enkrat hvala.

S spoštljivimi pozdravi,

Mojca Jelen Madruša

Že večkrat smo se obrnili na vas

Ob odpovedi trdega diska in »izgubah« podatkov, smo se že večkrat obrnili na Vas.
Z Vašimi storitvami smo zelo zelo zadovoljni, saj je odzivnost, strokovnost in znanje na vrhunskem nivoju.

Hvala še enkrat.
Rok Petrič, Duropack d.o.o.

Tole si upam povedati širnemu svetu :-)

Saj ne, da ne bi vedel, a tempo življenja, kvaliteten računalnik in še kaj nas včasih uspava in zaupamo tehnologiji. In potem se zgodi najstrašnejša stvar, ki se lahko: disk virtualnih strežnikov - v RAID5 polju - crkne. In potem te spreleti. Srečen si, če preživiš šok. Štirje virtualni strežniki na VMWare sistemu, pa še RAID polje - enačba, ki je prešla v kaotično neenačbo z daleč preveč neznankami. Obup, jeza, in raznorazni nasveti kot - v tujini to za drag denar (lahko) rešijo in še so se pojavljali dobrohotni nasveti in tolažba.

A v življenju imaš včasih srečo. In mi smo jo imeli. Pravzaprav slučajno, brez nekih priporočil smo preko spleta našli Anni. Dejan in kampanija so naredili neverjetno - na prvi pogled nemogoče - v dveh dneh smo imeli imidže vseh štirih strežnikov, z vsemi podatki, in še isti dan, ko so prispeli na naš naslov - so v VMWare Playerju že igrali …

Hvala dragi fantje - zaslužite si - poleg plačila za dobro opravljeno delo, še velike pohvale za korekten poslovni odnos, vzpodbude, potrpežljivost, vztrajnost, posluh in še kaj.

Želim vam - še veliko zadovoljnih obupancev. 

Ne želim si več srečanja z vami (kar se tiče nesreče), a če se mi bo karkoli zgodilo - in vedno se lahko zgodi, vem - koga bom poiskal, vem koga bom vprašal za mnenje in komu bom zaupal tako zahtevno nalogo. In brez skrbi vas bom priporočil - komurkoli. In to tudi sedaj delam. 

Še naprej vzbujajte (za)upanje. 

Stanislav Šenveter, Gimnazija Ptuj.

Zaradi čisto enostavne ...

Zaradi čisto enostavne in vsakdanje prekinitve napetosti na računalniku je, kdo bi si mislil, prvič v moji tridesetletni zgodovini dela z računalniki, "crknil" trdi disk. Crknil je dobesedno, torej dostop do podatkov ni bil več mogoč. Kljub mojemu znanju in poznavanju delovanja računalnika mi je kmalu postalo jasno, da brez prave, strokovne, specializirane pomoči, ne bo šlo. Po zbiranju informacij o storitvi reševanja podatkov sem se odločil za podjetje Kotar, oz. Anni d.o.o.. Za  njih sem se odločil na podlagi pridobljenih referenc uporabnikov in bližine - zadeva je bila v Sloveniji. Lahko bi storitev izpeljal tudi v bližnji Avstriji vendar sem zaupal pač domačemu podjetju. Izplačalo se je, rešili so mi nekaj izbranih podatkov, ki so predstavljali skoraj eno leto računovodskega dela. Na Anniju so se resnično potrudili in iz več različnih poskusov so se vrnili uporabni podatki, ki smo jih nato s strokovljakom za računalniške baze lahko sestavili v obliko, ki je bila enaka stanju pred katastrofo.
Cena storitve ni bila nizka vendar je odtehtala oportunitetni strošek ponovnega vnosa podatkov.
Torej - to je informacija iz prve roke, brez olepševanja, z realnimi rezultati!
Darko Kutoš, Murska Sobota

Disk mi je šel k vragu in podatki seveda tudi

V petek sem prinesla k vam računalnik, disk mi je šel k vragu in podatki seveda tudi. Podatke sta mi poskusila rešiti že dva - prijatelj, ki se sicer spozna, ni pa specialist in nekdo, ki se profesionalno ukvarja z reševanjem podatkov. Oba sta rekla, da podatkov ni....
Ampak jaz nisem obupala in ker pravijo, da gre v tretje rado, sem si rekla, da grem poskusit še v Kotar. In v petek popoldne prinesem računalnik, počakam 10 minut in....podatki so tu!

Preberite več: Disk mi je šel k vragu in podatki seveda tudi

 

Anni d.o.o.
Motnica 7a
1236 Trzin

www.kotar.si 
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

tel. 01/ 5-800-887
info 24/7 031/692-555

 

Aktualno

08/05/2014 Saso
"Ko se disk pokvari", objava prispevka na Kanal-u A o reševanju podatkov, ki ga izvajamo v našem...

Pohvale

04/05/2018 amatej
Pozdravljeni, zahvaljujem se vam za profesionalno in uspešno izvedbo reševanja podatkov in zelo...
23/04/2018 amatej
Na raziskovalnem institutu v Franciji se je pokvaril disk na racunalniku z zelo pomembnimi podatki....
05/04/2018 amatej
Dragi Anni team, hvala, hvala, hvala - uspelo vam je, kar so mi drugi rekli, da ne bo mogoče. Namreč...

Tagi